A divatvilág legbotrányosabb bénázásai

A zeneipar mellett a divat világa is bővelkedik botrányokban. Nem nagyon értjük, hogy amikor megszületnek a tervek, és leokézzák az okosok, miért nem vizsgálják meg egyéb szempontokból is. Gyanítható, hogy direkt kerülnek ki ezek a termékek, mert így beszélnek róluk. Régóta mondás a marketingesek között, hogy a rossz reklám is reklám, de 2000-es években lehetne egy kicsit kevésbé gyomorforgató a stratégia.

A Zara és a sárga csillag esete

Bámulatos az Inditex Group felívelése. Vitathatatlan, hogy ők voltak az elsők, akik megfizethető áron valóban divatos cuccokat dobtak a piacra. A minőség néha megkérdőjelezhető, de egy szezont simán kibír. Több esetben kiderült, hogy szarnak rá, kinek a terveit lopják el, de visszanyúlni egy történelmileg borzasztó időszakhoz, azért még tőlük is eléggé botrányos. Fogták magukat, és rátettek egy GYEREKruhára egy sárga csillagot. Nem kell magyarázni, ez miért nagyon gáz, ugye?

A HM és a színesbőrűek esete

Tök cukik a kölykök, otthon hívhatod is a gyereket majmocskának, de ha ezt egy nemzetközi márka pólójára írod rá, és ráadod a terméket egy színesbőrű kiskölökre, akkor az kicsapja biztosítékot. A többszörösen PC márkától elég erős húzás volt, nyilván minden következmény nélkül megúszták, sűrű bocsánatkérések közepette.

Az Urbanoutfitters és az iskolai mészárlás esete

Nagyon különös formáját választotta az Urbanoutfitters, hogy tisztelegjen az 1970-es iskolai mészárlás áldozatai előtt. Terveztek szépen egy egyetemi emblémával ellátott pulóvert, amit összefröcsköltek piros festékkel, illetve itt-ott kilyuggatták. A piros festék a vért, a lyukak pedig a golyók ütötte sebeket hivatottak megjeleníteni. Egy kissé visszatetsző az ilyen fajta megemlékezés, ezt többszörösen bizonyította a kollekciót övező felháborodás.

Kíváncsian várjuk a jól képzett tervezők újabb megmozdulásait.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon