A kaki táska gyártója perli a Louis Vuitton-t

Igen, az úgy volt, hogy a termékfejlesztők sokáig törték a fejüket, hogy mivel lehetne meglepni a nagyérdeműt, majd megszületett a gondolat, amit a szobában mindenki jó ötletnek tartott: legyen kaki emoji alakú a táska! De hogy jön ide a Louis Vuitton?

A fent említett remekmű egyébként a Louis Vuitton márka nyomán a Pooey Puitton névre hallgat, és egy Los Angeles-i játékgyártó cég, az MGA Entertainment Inc. jött ki vele. Nem aprózták el: ha a kaki emoji alak nem lenne elég a gyermekek (és divatrajongó szüleik) lenyűgözésére, belül szivárványszínű unikorniskaki van, kívül pedig a Louis Vuitton ikonikus mintáira erősen hajazó nyomatok díszelegnek.

A cég képviselői úgy gondolják, épeszű vásárló nem keveri össze portékájukat a valódi Louis Vuitton-okkal, és ezért a per: szeretnék, ha a Los Angeles-i bíróság ezt ki is mondaná, hogy a francia divatház esetleges keresete ellen ezzel védekezhessenek. Az MGA szerint a Pooey Puitton táska azontúl, hogy csodás játék, egyúttal társadalmi üzenetet is hordoz, hiszen “kigúnyolja, kritizálja és nevetségessé teszi a gazdagságot és hírnevet”, ami a Louis Vuitton márkához kötődik.

Mindenesetre ha a csajod álma egy LV, de nincs kedved százezreket invesztálni egy Speedy táskába, érdemes megfontolni a 60 dolláros Pooey Puittont.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon