A Kithről Magyarországon, vagy úgy alapból az öreg kontinensen nemigen, vagy talán kevesebbet hallani, ugyanis csak New Yorkban van márkaboltjuk, ott mondjuk négy is – kettő Manhattanben a Broadway mellett, kettő pedig Brooklynban –, továbbá a márka igen fiatalnak mondható, csupán öt éves.

Ahhoz képest, hogy mindössze párévesek, egész nagyban tolják. Ezúttal például előjöttek egy nagyon színes, retró, tavaszias kollekcióval, amelyben olyan nagyágyúkkal kollaborálnak együtt, mint az Adidas, a Columbia, a Tumi, az Oakley vagy a G-Shock. Egy ilyen fiatal márkához képest ez azért nem gyenge.

A kollekció része néhány Oakley napszemüveg, a G-Shock ikonikus órájának, a DW6900-nek az újragondolt változata, a sportruházatszettről a Columbia gondoskodik, és a történethez tartozik még három Tumi táska, valamint három Adidas cipő is – utóbbiak a Terrex-stílusvonal menték zúznak, van egy Jawpaw Slip-On, egy Agravic és egy Response TR Boost, mindegyik egyedi színkombinációban érkezik.

Egy divatfilm is érkezett a kollekcióhoz, a The Voyager:

Senki ne keresgéljen tovább, úgy néz ki, máris megvan 2018 leggyönyörűbb divatfilmje

Ronnie Fieg márkája, a KITH szállította le. A Danny Yirgou rendezte etűd azonnal letaglóz az elképesztő képkockáival, ráadásul az egész természetfilmes hangulatú narrációt is kapott - mintha a főszereplő, a Voyager nem is ember lenne, hanem egy mindent túlélő menő állat. Mindeközben persze KITH-kollabos ruhák tűnnek fel: Adidas, Columbia, Tumi, Oakley és G-Shock.

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Több százezer horgászfelszerelés is lehet a magyarországi vizekben

További cikkeink a témában