Több mint 40 magyar és nemzetközi márka kollekciója mutatkozik be a Budapest Central European Fashion Weeken péntektől vasárnapig a fővárosban, a bemutatóknak a Bálna Budapest és a Tesla Budapest Kulturális Központ ad helyet.

amelyen a tervezők a 2020-as tavaszi-nyári kollekciójukat mutatják be. A régió egyik meghatározó divateseményét idén negyedik alkalommal rendezik meg, pénteken a belvárosi Tesla Budapest Kulturális Központ ad otthont a olasz, ukrán és brit tervezők divatbemutatóinak és a Young Talents Shownak, valamint két magyar dizájner, Varga Viktor és a Cako márka is itt mutatkozik be.

Képsorok a tavalyi rendezvényről

Szombaton tíz, míg vasárnap kilenc magyar márka vonultatja fel jövő évi, tavaszi kreációit a Bálna Budapestben, a fiatal tervezők közül pedig Szegedi Kata csatlakozhat az idei bemutatókhoz. Csaknem 20 kísérő rendezvény is kapcsolódik az idei eseményhez, több tervező bemutatóterme nyílik meg a közönség előtt.

Az ügynökség hároméves stratégiai megállapodást kötött a szervezettel, amely a milánói divathét főszervezője is egyben. A szakmai együttműködés keretében hét magyar márkának tartanak másfél éve workshopokat Észak-Olaszország legnagyobb városában, a márkák képviselői emellett minden évben részt vehetnek a Milan Fashion Weeken is. Az együttműködés része, hogy a különféle nemzetek tervezői is megjelenhessenek a magyar piacon.

Ez is érdekelhet:

(via)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon