A szumátrai orangutánokért küzd a Lush a legújabb kozmetikumaival

A szumátrai orangutánok otthona, az esőerdő folyamatosan pusztul. Mára már csak 14 600 vadon élő példány maradt belőlük, így nem csoda, hogy a súlyosan veszélyeztetett fajok közé vannak sorolva.

November 30-án a kézzel készült, friss kozmetikumok egyik vezető gyártója és forgalmazója, a Lush ismét elindította a Szumátrai Orangután Társasággal (SOS) és az Orangután Információs Központtal (OIC) közös #SOSsumatra kampányt.

Az első #SOSsumatrakampány 2017 novemberében ért véget, és igencsak sikeres volt.

Ez lehetővé tette 50 hektárnyi földterület megvásárlását Indonéziában, Észak-Szumátrában, a Leuser-ökoszisztéma határán; a terület korábban olajpálma-ültetvény volt, de már javában zajlik a természetes állapot visszaállításának folyamata. Most pedig az SOS samponkoronggal is besegítenek a kampányba.

A samponkorong és a szappan eladásával is nemes célt támogatnak

– magyarázta Helen Buckland, az SOS igazgatója a nagyszabású terveket. Az Orangutan szappan és az SOS samponkorong eladásából befolyt összeg lehetővé teheti, hogy további területeket vásároljanak meg, biztonságos védőzónát alakítsanak ki a veszélyeztetett állatok számára, visszaállítsák az eredeti ökoszisztémákat és megóvják a még érintetlen esőerdőt. Gyönyörű projekt, minden elismerésünk!

A finnek így próbálnak tenni egy élhetőbb és fenntarthatóbb környezetért:

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon