Amikor a Moschino–H&M-együttműködésről olvasni lehetett áprilisban, már akkor sejtettük, hogy ez bizony ütni fog.
A Moschino kreatívigazgatója, Jeremy Scott ugyanis nemcsak az egyik legnagyobb, hanem az egyik legextrémebb név is a szakmában. Egy igazi pop-art-művész, aki néha szánt szándékkal nyúl bele a közhely, a giccs vagy a rondaság lesajnált mocsarába, hogy ezek segítségével keltsen életre időn kívüli, zseniális kollekciókat. Egyébként egyik márkát sem sértjük meg azzal, ha kijelentjük:
nem zászlóvivői a minimalizmusnak, sokkal inkább a minták, az árnyalatok és a szimbólumok izgalmas kompozíciójában jeleskednek.
Mindkettő jól ismert a partiruháiról, a testre öltött őrületről, és ha jobban szemügyre vesszük a kollaboráció végeredményét, bizony nem kell csalódnunk.
A kilencvenes évekbe nyúltak vissza inspirációért, és egy egészen változatos, élénk repertoárt sikerült a kifutóvásznon megjeleníteni. A hangsúly természetesen a játékon és a vitalitáson van, a hi-tech előtti hőskor kulcselemein és popkulturális szimbólumain.
Vannak tuningolt munkaruhák, XXL-es farmerek, régi szabású bőrnadrágok és oldschool farmerek is.
De Mickey egér, Donald kacsa, J-Lo és a legendás MTV-logó is feltűnik a történetben, amelyet hokimezek, a jó öreg kompaktlemezek és aranynyakláncok tesznek teljessé. Ja, a Steven Tylerhez is méltó ezüstflitteres nadrágot se felejtsük ki.
Jeremy Scott, a Moschino kreatívigazgatója szerint
az egész fotózás olyan volt, mint egy hatalmas buli, ahol a vibrálást, a popkulturális életérzést, az örömöt és a kreativitást ünnepelték együtt, és sikerült színre vinniük a kollekció révén.
Őrült időutazás volt ez a javából.
Ez is érdekelhet: