A finom úriember fogalma új értelmet nyer idén.
Úgy tűnik, hogy a divattervezők már nem tudnak honnan ihletet meríteni, és eljutottak a csokiig. Vagy talán vége a divat világában általános koplalásnak, és jöhetnek az édességek?
A miérteket valószínűleg nem fogjuk megfejteni, de az biztos, hogy egy meglehetősen szórakoztató tavaszi trend ütötte fel a fejét a divatfővárosok kifutóin. A lényeg, hogy azonnal felejts el mindent, amit eddig tudtál a különböző színek variálásáról, és
inspirálódj a sarki közért csokispultjáról.
Egy kis egzotikus kiruccanás? A világoskék csodás tavaszi szín, pláne, ha tetőtől talpig viseled, mint a Jacquemus kollekciójában is látható. Nem kell túlgondolni, elég, ha ránézel a Bounty csomagolására, és máris megvan a lényeg.
Szinte el sem hisszük, hogy a Mars szelet már 1932 óta létezik, de csak most fedezte fel magának a Fendi tervezője.
Elsőre is sokkoló a Wispa szelet lila és piros dizájnja, de a Lanvinnél valaki úgy döntött, hogy megér még egy kört ez a színkombó – ráadásul egy kis orgonalilával megfejelve.
A Gucci a retró bűvöletében a piros és kék Daim csomagolását vette alapul.
A Hermesnél a Banana szeletre tették a voksot, és az eredmény egyszerűen zabálnivaló.