Olyat mutat a Levi’s, amit eddig még soha

Idén tavasszal a Levi’s® - a világ legikonikusabb, leggyűjthetőbb, legkeresettebb és legtöbbet hordott farmermárkája - bemutatja legelső férfi chino platformját, a Levi’s XX Chino-t. Miről van szó? Már mondjuk is a részleteket!

A Standard Taper, Slim Taper, és Straight Cropped fazonokban elérhető Levi’s® XX Chino a klasszikus chino nadrágokat egy lépéssel tovább viszi egy fiatalosabb verzió felé, modernebb szabással és egy kis rugalmasság hozzáadásával a tökéletes kényelem érdekében. A Levi’s® XX Chino színválasztéka is sokkal tovább megy a megszokott khakinál, a klasszikus fekete, sötétkék és olajzöld mellett olyan szezonális színek is megtalálhatóak, mint a pink és a jádekék. Ezenkívül a kollekció olyan speciális festésű nadrágokat is tartalmaz, amelyek lazább, már kicsit hordott megjelenést és még kényelmesebb érzést adnak.

Hogy megörökítse ennek a Levi’s® alapdarabnak az újragondolását, a Levi’s® Khalid-ot kérte fel egy olyan kampány megalkotására, amely tükrözi az ő fiatalos és megalkuvást nem tűrő megközelítését mind a zenéjében, mind a stílusában. A kampányt Khalid közeli barátja, a Los Angeles-ben élő fotós Ro.Lexx fényképezte, a friss, vibráló színek megragadják a 21 éves énekes-dalszerző személyiségét és attitűdjét. Khalid és Disclosure február 4-én kiadnak egy új dalt “Know Your Worth” címmel, ami először a Levi’s® XX Chino campaign video-ban debütál.

A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Levi’s®.

(Fotók: Levi’s)

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon