Így lett sportszedánból hibrid szuperlimuzin a BMW M5

BMW M5 (E39)

Báránybőrbe bújt farkasnak hívják az 1998-ban bemutatott E39-es BMW M5-öst, hiszen első ránézésre nem több, mint egy M Sport csomagos 5-ös. Aztán a dögös felnik és a négy kipufogóvég már elárulja, hogy ez itt minden idők egyik legjobb BMW-je. Ebben az autóban még ott vannak a tradicionális elemek, de már kellően modern ahhoz, hogy biztonságosan használható legyen. Gépházteteje alatt ott a 4,9 literes, szívó V8-as motor, hozzá pedig kizárólag hatfokozatú Getrag kézi váltó csatlakozik és hátsókerék-hajtás. A 400 lóerős és 500 Nm nyomatékú M5-ös nagyjából 5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, ehhez azonban kell az is, hogy a vezető ügyesen és gyorsan intézze a váltásokat.

Vissza a cikkhez