Aktuális?
„Nem a munkád vagy, és nem is a bankbetéted! Nem a kocsid vagy és nem a tárcád tartalma! Nem egy menő ruha vagy! Egy bohóckodó ganajkupac vagy a világban.”
Vannak azok a filmek, amik az évek során elfogynak, azok, melyek kiállják az idő próbáját, és van a Harcosok klubja, amit az eltelt huszonöt év csak erősebbé és aktuálisabbá tett. Ebben a negyed évszázadban az akkor kritizált jelenségek felerősödtek, mint egy szénné kokszolt testépítő.
Ha szegény Tyler látná, hogy a reklámok vezérelte életmód, a kivagyiság, a felszínesség és a közösségi média hogyan vették be a világot, már nem csak néhány felhőkarcolót robbantana fel mérgében. A film, ahol érdemes, ironizál, de a cinizmus mögött egy láncait eltépni készülő oroszlán dühével köpi pofán a céltalanságba belekényelmesedett, a fogyasztásba belebutult társadalmat, imígyen a mondanivalója relevánsabb, mint valaha.