Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Már párszor megírtuk, nem értjük a Guccinál beállt változásokat, de most tényleg kicsapták azt a bizonyos biztosítékot.

Amióta Alessandro Michele átvette a Guccit, a márkát körüllengi a indoklatlan trash. Lehet, hogy vannak azok az outfitek, amelyekben ezek a darabok szuperül mutatnak, de bárhogyan erőltetjük, valahogy nem tudjuk elképzelni.

Már volt olyan férfikollekciójuk, ami nemzetközi értetlenséget szült.

És a fejes divatbemutató sem volt pite.

A legújabb kampányban az ifjú, és bizonyos körökben rendkívül népszerű Harry Style van a középpontban, olyan szettekben, amit jóérzésű ember nem vesz fel magára. Ezt még valahogy legyűrjük a torkunkon, de a disznót és a hattyút nem értjük.

 

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.