Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Hogy igazságos-e vagy túlértékelt, túlfizetett focista ő is, azt mindenki döntse el maga. Az viszont vitathatatlan, hogy ügyesen használja a közösségi médiát.

Nem is olyan rég írtunk róla, hogy Ronaldo a legtöbbet kereső focista.

 

Az amerikai Forbes viszont nem csak a fizetések listáját hozta le, hanem azt is, hogy egyes sportolók mekkora elérést tudnak összehozni a közösségi szájtokon, és ezzel arányosan mekkora lóvét tehetnek zsebre a hirdetésekért.

Mondanunk sem kell, a listán több labdarúgó is szerepel, de azért a kosaras LeBron James, a futó Usain Bolt, és a bunyós Conor McGregor is befért a topba. De közülük is csúnyán kimagaslott Ronaldo a közel 300 millió követőjével, az elmúlt 12 hónapban kitett 580 szponzorált posztjával, és a posztonként átlagosan megkeresett 1,6 millió dollárral, azaz majdnem 450 millió forinttal.

Még szerencse, hogy ezt a szponzoroknak kell kicsengetni, bár ez is relatív - állítólag a Nike támogatásával lehozott 329 poszt a Twitteren, Instán vagy Facebookon összesen 474 millió dollárt hozott a sportmárkának, ami eléggé "megérte" kategóriának tűnik.

(via)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.