Ha villantani akarsz, ez az öt márka lesz a legjobb barátod.

A Luxury Institute nevű, New York-i székhelyű divatszokás-kutató cég piackutatásba kezdett és 3900 tehetős férfit kérdezett meg az Egyesült Államoktól kezdve Franciaországon át Kínáig a vásárlási szokásaikról. A gazdagságot az adott ország átlagkeresetéhez mért nagyon magas éves fizetéseken mérték (pl.: egy amerikainál a 150 ezer dolláros éves jövedelem számított gazdagnak, míg a briteknél elég volt az éves 85 ezer dollár bekasírozása, hogy célcsoport lehessen). Szóval íme a top öt márka, melyet a legszívesebben vásárolnak a milliomos és multimilliomos férfiak a világ körül. És kicsit meglepődtünk a győztesen:

Calvin Klein

Kiütéses győzelemmel nyert a Calvin – a megkérdezettek túlnyomó többsége az elmúlt évben sok ruhát, cuccot, de persze leginkább alsóneműt, boxert vásárolt tőlük. A kutatásból kiderült, hogy a Justin Bieberes és Kendall Jenneres Calvin-marketing eléggé működik, mert ez volt az a márka, amit a résztvevők legtöbbje sokkal jobban ismert, mint a többi ruházati céget.

Ralph Lauren, Hugo Boss, Burberry, Giorgo Armani

Ez a további négy férfimárka a platinakártyás körökben. A többséget a megbízhatóság és a múltjuk miatt kedvelik a megkérdezettek: stabil és szilárd márkák, melyek minőségében vakon meg lehet bízni.

A férfiak azt is elmondták, hogy nagyon szívesen költenek a divatos megjelenésre, főleg akkor, ha az időtálló minőséggel párosul – igazolva azt a tényt, hogy a férfiak nagy része nem szeret divat témában keresgélni, hanem lehorgonyoz egy-egy kedvenc ruhamárka mellett és törzsvásárló marad.

Neked van valamelyik márkától valami?

(Forrás: GQ)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz éve feltöltött egy fürdőszobai szelfit, most 475 ezer követője van

További cikkeink a témában