Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Józsi bácsi tudja, hogy kell élni.

A PIG Shoes új kampányában az alapból nagyon városi sneakerek kapnak új megvilágítást: míg a menő sportlépőkre a legtöbben urbánus darabokként gondolunk, addig igazából bárki, bármilyen környezetben hordhat sneakert, ha kedve tartja. A bölcs tételt Józsi bácsi bizonyítja, aki bála mellett, trágyában vagy traktort vezetve hord Nike-t, Adidast vagy Reebokot.

Az ötödik kerületi üzlet kirakatában pedig ikonikus disznók és fűrészek is erősítik a mókásra vett rurális összképet:

Szóval innentől szántani-vetni-trágyázni is sneakerben kéretik!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.