Kapj el, ha tudsz-szintű átverés jön a divat világából, a végén egy zseniális csavarral.

Oobah Butler, az ausztrál VICE magazintól nagyon kemény pranket eszelt ki, miközben kínaipiacos kamubrandek között válogatott (lásd: Pierre Klein és társai) Brixtonban. Kiszúrt magának egy totál no name farmermárkát, ami úgy akar hangzani, mint a nagyok:

Georgio Peviani.

És Mr. Butler úgy döntött, hogy életre kelti ezt a misztikus(an nem létező) Georgio Peviani divattervezőt úgy, hogy

Ő maga lesz Georgio Peviani.

Ehhez először is felhúzott egy profi weboldalt: georgiopeviani.com. Majd gyártott menő névjegykártyát. Majd vett két tucat Peviani-jeanst és

elment a párizsi divathétre, mint a világhírű divattervező, Georgio Peviani.

Butler nem csak hogy bejutott az egyik legelitebb divateseményre, de még a legprivátabb VIP-bulikra is és menő bloggerek kezdték viselni a GP-jeanst. A sztori vége pedig? Nézd meg, mert zseniális:

Földig borulunk a csávó előtt, idén nem láttunk fantasztikusabb pranket.

És ezt olvastad már?
„Nekem az ötmilliós luxusóra is csak egy darab acél, amibe bele kell tolni a vésőt”