Így kellene kinéznie a vásárlási élménynek a 21. században.

A Wittmore-ban az a tuti, hogy a tulajdonosok úgy működnek, mint egy kurátorcsapat, és kiváló ízléssel olyan cuccokat pakolnak össze különböző márkákból, amik szerintük a legtrendibbek, legkúlabbak, hasonló jelzők.

Szóval a férfiak – akik köztudomásúlag gyűlölnek egyik boltból a másikba vándorolni – egy olyan helyen találják magukat, ami már egy helyre gyűjtött egy csomó potenciálisan jó cuccot.

Főnyeremény, mi látogatnánk egy ilyen üzletet a városunkban.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Nézd meg az anyját, vedd el a lányát? Gracie édesanyja Penthouse-modell volt…

Tudományos eredmények mozdítják előre az ártalomcsökkentést

További cikkeink a témában