Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Akármekkora önkontrollal is rendelkezel, a zabálás még neked is elkerülhetetlen a karácsonyi időszakban. Szerencsére azonban még a kajakómából is van visszaút.

A túl sok evés nem tesz olyan jót a testednek, de a nadrág kigombolásán túl tehetsz még néhány dolgot, hogy old a kellemetlenségeket:

  • Igyál, és sokat. De ne alkohollal pörgesd az emésztésedet, a víz tökéletes az anyagcsere felgyorsításában és a cukor lebontásában.
  • Menj sétálni. Oké, ott van a kajakóma (meg a kinti hideg és a benti meleg), amikor leginkább aludni szeretnél, de légy erős és vedd rá magad 10-15, de inkább 30 perces sétára. Ezzel normalizálhatod a vércukrod, ráadásul néhány kalóriának is búcsút inthetsz.
  • Felejtsd el a maradékot. Legalábbis reggelire. Könnyű, fehérjében és rostban gazdag étellel indítsd a napot.
  • Fogd vissza magad az ünnepek után. Önmegtartóztatás, csökkentsd a bevitt kalóriák mennyiségét és fokozatosan térj vissza a normális étrendedhez.

(Forrás: livestrong.com)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.