Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A Pepsi idén nagyon megválogatta, kivel csináljon karácsonyi reklámot: Cardi B lett a szerencsés, maga a reklám pedig arra akarja rábírni a nézőt, hogy idén ajándék helyett adjon simán készpénzt a szeretteinek. Ez aztán megcsinálja a karácsonyi hangulatot. Bravó, Pepsi!

A Pepsi már régen nem akar annyira love brand lenni, mint a Coca-Cola, ez a döntésük azonban még ennek tudatában is meredek. Cardi B ugyanis nemcsak arról híres, hogy szókimondó és szereti a pénzt – vagy ha kevésbé cizelláljuk, mondhatjuk azt is, hogy tuskó és pénzsóvár –, hanem arról is, hogy anno sztripperként kanos férfiakat drogozott be és fosztott meg a pénzüktől Las Vegasban.

Ennek tudatában igen fura őt a jófejkedő üdítómárka ünnepi reklámjában látni, ami konkrétan arról szól, hogy Cardi gyerekként nem kapott ajándékot a Télapótól, ezért felnőve készpénzzel ajándékozza meg az egész várost, jókat és rosszakat egyaránt.

Mondhatnánk azt is, hogy végre egy olyan reklám, ami nem akar megríkatni, nem szirupos és nem tolja túl a karácsonyi hangulatot... és igazából, ha neked tetszik, inkább nem vesszük el a kedved moralizálással attól, hogy az ünnepi készülődés és ajándékvásárlás helyett ötezresekkel örvendeztesd meg a rokonokat.

Csak ennyit tennénk még hozzá:

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.