2018 tíz legjobb filmje, ami csak DVD-n jött ki itthon

Nem csak moziban szerettünk filmet nézni tavaly. Ez a 10 film például csak DVD-n jött ki itthon, de helyet követel 2018 legjobbjai között.

Brigsby mackó (Brigsby Bear)

Még a Cinefesten láttuk 2017-ben és egyből beleszerettünk ebbe a filmbe, amelyben egy külvilágtól elzárt srác akarja leforgatni az utolsó epizódját annak a gyereksorozatnak, amely meghatározta az egész életét. Mark Hamill elképesztően nagyot megy benne.

Telivérek (Thoroughbreds)

Anton Yelchin utolsó filmje eléggé megosztó darab, de jóval többen imádták, mint utálták. Anya Taylor-Joy és Olivia Cook mozija sajnos nem került itthon mozikba (egy-egy vetítést leszámítva), pedig nagyon szerettük volna nagyvásznon is látni a barátnők fura sztoriját.

Ne hagyj nyomot (Leave No Trace)

Aki szerencsés volt, az elkaphatta ezt a filmet a CineFesten Miskolcon, aki nem, annak csak a házimozi maradt, de így sem baj. Az apa-fiú páros világtól való elkülönülése egy rakás kérdést vetett fel, amit talán azóta sem tudtunk megválaszolni magunknak.

Mandy – A bosszú kultusza (Mandy)

Nicolas Cage egy jó filmben? Hát az biztos, hogy a Mandy egy rettentően őrült menet, amelyben Cage igyekszik bosszút állni egy szektán, és ez a bosszú minden, csak nem vérszegény.

Pszichoanyu (Tully)

Hogy miért csak DVD-n jött ki itthon Jason Reitman filmje, az nagyon jó kérdés, talán a megfáradt anyukákat bevonzotta volna a vásznak elé, és persze mindenki mást is, aki szerette volna látni Charlize Theront ebben a néha mosolygós drámában.

Kísértettörténet (A Ghost Story)

Még egy nagyon megosztó film, amelyben Casey Affleck fehér lepedő alá szorul, ő alakítja ugyanis azt a frissen szellemmé vált férfit, aki a felesége körül sertepertél. Az biztos, hogy ha egyszer elkapott a hangulata, akkor már többé nem eresztett el.

A katasztrófaművész (The Disaster Artist)

Egy nagyon jó film a világ legrosszabb filmjéről, avagy James Franco bemutatja, hogyan készült a rettentően fura Tommy Wiseau még sokkal furább The Room című pocsék remeke, és mindezt annyira szórakoztatóan teszi, hogy kedvünk támadt utána megnézni az eredetit is. Pedig azt nem lenne szabad.

A nemek harca (Battle of the Sexes)

És még egy film, amelyben szupersztárok játszanak, mégsem merték mozikba küldeni. Steve Carell és Emma Stone parádéznak ebben az igaz történeten alapuló moziban, amely az 1973-as Billie Jean King – Bobby Riggs teniszmeccs körül bonyolódik.

A rabbi, meg a lánya (Disobedience)

Egy-két vetítésen el lehetett csípni itthon moziban ezt a drámát, de valószínűleg nem bízott abban egyetlen forgalmazó sem, hogy sokan jegyet váltanak majd az ortodox zsidó nők egymásba gabalyodására. Pedig Rachel Weisz és Rachel McAdams olyan forrón szeretik egymást egy jelenetben, hogy az minden pénzt megér.

A hitehagyott (First Reformed)

Ethan Hawke nagyon régen nem volt annyira jó, mint Paul Schrader filmjében, amelyben papként próbálja megtalálni elveszett hitét. Nem könnyű film, de a Taxisofőr írója és Hawke is elemükben vannak.

 

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon