A Disney+ egy nap alatt szedett össze 10 millió előfizetőt

Tegnap elindult a Disney streaming platformja, a Disney+, aminek a piaci elemzők szerint 2019 végéig kellett volna összeszednie 8 millió előfizetőt.

A szolgáltatás így jócskán túlszárnyalta a Wall Street jóslatait, hiszen az egeres cég már be is jelentette, hogy

Ez igen szép szám, de azért azt is meg kell említeni, hogy a hét napos próbaelőfizetés minden felhasználónak ingyenes, így egyáltalán nem biztos, hogy azok, akik csak kíváncsiságból regisztráltak, maradni fognak az ingyenes időszak után is. (Bár ha megnézték a The Mandalorian első részét, elég valószínű.)

A hírre a Disney részvényeinek értéke azonnal 5%-os emelkedést produkált. A cég egyúttal azt is bejelentette, hogy az előfizetők számára vonatkozóan nem fognak újabb rendkívüli közleményeket közzétenni, így legközelebb csak a negyedéves üzleti jelentésben hallhatunk majd arról, hogyan teljesít a platform.

Azért azt is meg kell jegyezni, hogy a Netflixnek jelenleg világszinten 150 millió előfizetője van, így a Disney-nek még simán van hová fejlődnie.

A Disney+ a következő hónapokban egyre több országban indul el, és amint elkezdenek szállingózni a csak itt elérhető tartalmak, garantált az előfizetők számának emelkedése.

Ez is érdekelhet:

(via)

Elindult a Rakéta, a Player jövőmagazinja!

November elején startolt el új magazinunk, a Raketa.hu, melyben veletek együtt keressük a válaszokat az előttünk álló évek nagy kérdéseire.

Kiemelten foglalkozunk az autózás/közlekedés forradalmával, az okos otthonokkal, a klímakérdéssel, megújuló energiával, a legizgalmasabb, éppen zajló társadalmi változásokkal és rengeteg termékkel és szolgáltatással, ami pillanatokon belül ránk töri az ajtót.

Kövesd be a Rakéta Facebook oldalát, hogy biztosan ne maradj le a jövőről!

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon