Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Konkretizáljuk, egyúttal frissítsük fel kicsit a megkopott emlékeket! Erről a képernyőről van szó:

A rejtett jelentést egy Twitterező leplezte le, aki azt állítja, hogy a fenti animációban a Playstation nem csak úgy random dobálja a kockákat a háttérbe, hanem a megjelenő alakzatok száma és formája attól függ, hogy a konzol bekapcsolásakor a gépben lévő memóriakártyán hány játék mentése van, és azok alapján a játékos milyen messzire jutott az egyes játékokban.

Az elmélet szerint ha a memóriakártyád alapján te nyolc játékkal játszottál, melyek közül hármat teljesen végigvittél, ötbe pedig csak belekóstoltál, akkor három magas alakzatot, és öt alacsonyat kellene látnod.

Sajnos már legalább tíz éve elpasszoltuk a saját PS2-es gépünket, de ha neked még porosodik egy működő példány a padláson, csekkolhatnád, hogy helytálló-e az elképzelés. Előre is köszönjük az infót!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.