Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A Deadpool 2 szerintünk simán hozza az első rész szintjét, tehát igazából a stúdiónak nem kellene megszakadnia, hogy rávegye az embereket a jegyvásárlásra. Ők mégis jobbnál-jobb módját találják a film promótálásának, ez a legutóbbi eresztésük pedig legalább olyan zseniális, mint a bocsánatkérés David Beckhamtől.

Az amerikai Walmart üzletláncban ugyanis ilyen pultokat helyeztek ki:

Várj, mutatjuk közelebbről:

A pulton igazi klasszikusok kaptak helyet, egy kis csavarral: mindegyik blu-ray borítóját megtrollkodták egy kis Deadpoollal. A reklám bejött, mert nem csak az emberek, de a sajtó is zabálta a kreatív megoldást. Itt vannak az egyes borítók:

Kész, ki lehet jelenteni, hogy a Deadpool 2 reklámkampánya az utóbbi idők legjobbja.

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.