Miután a Volt egyszer egy Hollywood cannes-i díszbemutatóján kemény hét perces álló ováció zárta a vetítést, és a szakma elkezdett arról beszélni, hogy a mozi komoly esélyes lehet a 2020-as Oscaron, Tarantino természetesen leült interjúkat adni.

Azt elöljáróban meg kell említeni, hogy az érzékenyebb kritikusok már nem egyszer pedzegették, hogy a rendező látens nőgyűlölő. Legutóbbi filmjében, az Aljas nyolcas című westernben például a kegyetlen női bandavezért, Daisy Domergue-t, akit Jennifer Jason Leigh alakított, nem egyszer bántalmazzák a cselekmény során, a film végén pedig még fel is akasztják. A Kill Bill című klasszikust is fel szokták emlegetni. Igaz, ez az alkotás egy igen erős női hőssel ajándékozta meg a világot, de Uma Thurman karakterének rengeteg szenvedés jutott a vásznon.

Szóval Tarantinóba már beleszálltak párszor, ezért is érinthette őt érzékenyen a The New York Times riporternőjének, Farah Nayerinek a kérdése, aki arról érdeklődött, miért nem kapott több sort a Volt egyszer egy Hollywood-ban Sharon Tate-et alakító Margot Robbie, aki egyébként Leonardo DiCaprio és Brad Pitt mellett a mozi legnagyobb sztárja.

És mit válaszolt erre a kultrendező? Ezt:

Ennyi.

Ez egyébként nem meglepő Tarantinótól, hiszen már előfordult, hogy agresszióval válaszolt, amikor valaki megkérdőjelezte a rendezői döntéseit. Egyszer például majdnem elküldött a fenébe egy másik riportert, aki a filmjeiben látható erőszakról kezdte faggatni.

A sajtótájékoztató ezen pontja egyébként meglehetősen kínos volt. A helyzetet végül Margot Robbie-nak kellett mentenie. Meg is mutatjuk, ha kedved lenne egy kis feszengéshez:


Ismét bebizonyosodott, hogy a harapós kedvű rendezővel jobb óvatosan bánni.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon