Néhány napja a SUP3R5 nevű csapat felpakolt online áruházába 300 darab PlayStation 2-re fazonírozott PlayStation 5 játékkonzolt, illetve mellé apróléknak 500, hasonlóra dizájnolt fekete színű DualSense kontrollert.

A meghirdetett mennyiség nagyjából húsz perc alatt fogyott el, a rendelések igen nagy részénél azonban technikai problémák léptek föl. Több vásárló azt vette észre, hogy a kártyájáról a cég leemelte a gép 649 dolláros árát, de a vásárlásról nem kapott visszaigazoló emailt. Az anomáliákat feltehetőleg megintcsak a sokat szidott nyerészkedők okozhatták, akik egy feltüzelt seregként rohamozták meg a SUP3R5 honlapját, és természetesen néhány perccel később már több ezer dollárért hirdették az eBay-en a még kézhez sem kapott konzolokat.

Akárhogy is, a cég közleményben tudatta a vásárlóival, hogy aki végül nem kap terméket, de a rendszer tévesen leemelte vagy zárolta a számláján a vételárat, azoknak természetesen visszautalják a megfelelő összeget.

Ez eddig nem kellene, hogy tragédia legyen, hiszen az ilyesmi azért elő-előfordul néha az online kereskedelemben. A sztori komolyabb része azonban sajnos csak ezután következett.

Pedig nem lett volna csúnya

Azok ugyanis, akik saját használatra szerettek volna konzolt vásárolni, de végül lecsúsztak róla, annyira feltúrázták magukat azon, hogy a termék néhány perccel később már több ezer dollárért jött velük szembe az online piactereken, hogy elkezdtek fenyegetéseket küldeni a SUP3R5 alkalmazottainak.

A csapat végül a Twitteren értesítette a vásárlókat, hogy visszalépnek az összes értékesítéstől.

A SUP3R5 ezt követően törölte Twitter-fiókját, ami akár még némi aggodalomra is adhat okot, de eddig még senki nem jelezte, hogy meglógtak volna a pénzével.

Ez is érdekelhet:

(via)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.