Elég ötlettelen, de a Dior reklámjának nem ezért kellett pusztulnia.

Pozitívumként említhetjük, hogy a színész láthatólag összekapta magát, hiszen egy évvel ezelőtt ennél még nagyságrendekkel rosszabb bőrben volt.

Negatívumként pedig minden mást, hiszen a Dior agytrösztjeinek sehogy sem sikerült továbblépniük azon a borzalmasan elcsépelt ötleten, hogy "szerzünk valaki híreset, aztán az majd csinál valamit". Nos, Johnny Depp pontosan ezt teszi, gitározgat meg sötéten néz a pusztába, és nagyjából ennyi.

A reklámot viszont nem emiatt távolította el a Dior, hanem mert az őslakos amerikaiak (egy része) szerint az "mélyen sértő és rasszista", mégpedig azért, mert az őslakosokat vademberként ábrázolja, akik egy átlagos hétköznapon teljes harci díszben ugrálnak a puszta közepén. Ez persze nyilván nem a reklámban szereplő két amerikai őslakos véleménye. A helyzeten az sem javított, hogy a Dior parfümjét Sauvage-nek hívják, márpedig angolul a savage "vadembert" jelent.

Nem igazán tudjuk, mit gondoljunk erről, hiszen Magyarországon még a hivatalos turisztikai kiadványoknak sem sikerült túllépniük azon, hogy mi afféle karikás ostorral csattintgató népség vagyunk, akik vasárnaponként matyóhímzéses ruhában szürcsölik a gulyáslevest. Ezt eddig nem éreztük sértőnek, csak rettentően bénának, de lehet, hogy újragondoljuk a dolgot.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Májusban megtartják az első szépségversenyt a mesterséges intelligencia által tervezett nőknek

További cikkeink a témában