Talán azért, mert nem kicsit rasszista.

Mert a reklám sztorija annyi, hogy egy festékes színesbőrű pasi flörtöl egy kínai csajjal, aki éppen mos. Addig húzzák az enyelgést, hogy már a csók jönne, de a csaj helyette mosókapszulát tesz a srác szájába és betuszkolja a mosógépbe, majd kimossa, és láss csodát a végén egy ázsiai srác bukkan elő, és máris nagyobb a szerelem, mint a tisztítás előtt.

Vagyis a tömör lényeg: elég kimosni egy festékes színesbőrű férfit, hogy egy derék ázsiai ember legyen belőle.

A reklámot amúgy nem fogadták túl nagy örömmel még Kínában sem, a Twitter helyi megfelelőjén, a Weibón például egész sokan elítélték. Volt olyan, aki azt mondta, hogy aki nem érti, miért rasszsizta ez a reklám, az rasszsizta.

(Forrás: The Telegraph)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon