Az Egyesült Államokban mutatták be.

A világ legelső (legális*) tévéreklámját 1941. július 1-én sugározták közvetlenül a Brooklyn Dodgers–Philadelphia Phillies baseballmeccs előtt az NBC-hez tartozó WNBT-TV csatornán, ahol a mára óraóriássá váló Bulova hirdetése volt látható – akkoriban ez a 10 másodperces reklám 9 dollárba került:

* Az  FCC (Federal Communications CommissionSzövetségi Távközlési Bizottság) 1941. július 1-ig nem engedte a tévécsatornák számára a reklámok sugárzását, ennek ellenére 1939-ben  a Brooklyn Dodgers–Cincinnati Reds meccsen a hazaiak három szponzora, a Procter & Gamble Co., a Socony Oil és a General Mills is kapott megjelenési lehetőséget a csatornán.(via)

(Forrás: businessinsider.com, marketingtitok.hu, fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz remek film az „annyira szar, hogy az már jó” kategóriából

További cikkeink a témában