A helyes válasz: mindkettő. A Hornbach nevű barkácsbolt ezzel a klippel valami nagyon látványosat, és baromi erőset tett le az asztalra.

A spotban egy hölgy nekilát kalapáccsal szétverni a legjellemzőbb női sztereotípiákat. Sorban esik el a vásárlásmániás aranyásó, a hisztis hercegnőcske, a konyhában robotoló háziasszony és a rúdon vonagló szexuális tárgy, majd a végén kiderül, hogy a főszereplő tulajdonképpen egész végig a lakása felújításán munkálkodott, amivel szintén lebontott egy sztereotípiát: a férfi nélkül a kétkezi munkában totálisan tanácstalan nőét.

A klip üzenete is zseniálisan kétértelémű: Soha nem mondtuk, hogy könnyű lesz. Hatalmas taps jár ezért a kampányért a berlini székhelyű HEIMAT nevű reklámügynökségnek. Ezzel az ötlettel egy csapásra olyan küldetést és hitvallást adtak a márkának, mellyel nagyon sokan tudunk azonosulni.

Bravó!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

J.Lo egy intelligens robot bendőjében küzd meg az MI-vel az Atlas teljes előzetesében

Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés