A helyes válasz: mindkettő. A Hornbach nevű barkácsbolt ezzel a klippel valami nagyon látványosat, és baromi erőset tett le az asztalra.
A spotban egy hölgy nekilát kalapáccsal szétverni a legjellemzőbb női sztereotípiákat. Sorban esik el a vásárlásmániás aranyásó, a hisztis hercegnőcske, a konyhában robotoló háziasszony és a rúdon vonagló szexuális tárgy, majd a végén kiderül, hogy a főszereplő tulajdonképpen egész végig a lakása felújításán munkálkodott, amivel szintén lebontott egy sztereotípiát: a férfi nélkül a kétkezi munkában totálisan tanácstalan nőét.
A klip üzenete is zseniálisan kétértelémű: Soha nem mondtuk, hogy könnyű lesz. Hatalmas taps jár ezért a kampányért a berlini székhelyű HEIMAT nevű reklámügynökségnek. Ezzel az ötlettel egy csapásra olyan küldetést és hitvallást adtak a márkának, mellyel nagyon sokan tudunk azonosulni.
Bravó!