A streamingóriás nem aprózta el az A Classic Horror Story című olasz horror népszerűsítését. Kiraktak egy méretes LED-falat Milánó egyik terére, amivel sikerült a frászt a hozniuk a járókelőkre.

Az óriásplakáton a film főgonosza kezdte követni azokat, akik átsétáltak a kijelző előtt, majd a másik oldalon egy statiszta is előugrott, hogy még teljesebb legyen az élmény.

Mi azért óvatosan bánnánk az ilyesmivel. Ha egyszer valakinél bejátszik egy szívleállás, biztosan ugrik a cég vezetőinek év végi prémiuma.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

David Beckham közel négymilliárd forintra perli Mark Wahlberget

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés