Az emberek szeretnek nyerni vagy kódot, üzenetet kapni egy palack kupakjában. A Coca-Cola is tudja ezt, így Kanadában egy különös kampánnyal jelentkezett. Talán már megbánta.

Biztos sokan keresték lelkesen saját vagy a csaja/pasija, rokona nevét, vagy legérdekesebb elfoglaltságát a Coca-Cola azon kampányában, ahol random kidob egy Gyulát, egy Máriát, egy Szívtiprót, egy Anyát vagy egy Havert. A kólások Kanadában mást találtak ki, arra építették az elképzelést, hogy az ország két hivatalos nyelvét felhasználva véletlenszerűen helyeznek egymás mellé egy francia és egy angol szót a VitaminWater nevű termékének kupakjaiban. Természetesen céllal, hisz ezzel utalnak az üdítő A brilliant combination szlogenjére is.

Nos, hiba csúszott a rendszerbe, az egyik kupakba ugyanis ezt sikerült nyomni: You Retard (te fogyatékos/nyomorék/retardált). Ezzel nem kellemes szembesülni, épként sem, hát még, ha igaz is. A kupak ugyanis egy Blake Loates nevű nőnél landolt, akinek a húga autista, így nem csoda, hogy különösen szenzitívek a fogyatékosságra. Olyannyira, hogy nem is használják a szót, otthon csak R-word-ként említik. A papa rögvest levelet is írt az italgyártónak, a Coca-Cola pedig elnézést kért a hibáért, és jelezte, megsemmisítették a megmaradó kupakokat, a kampányt leállították, a maradék feliratos VitaminWatert pedig beszedték a polcokról.

Az okozta egyébként a szerencsétlenséget, hogy a retard szó franciául teljesen mást jelent (késés, késik), mint angolul, így lett kellemetlen a két szónak a párosítása.

(Forrás: metronews.ca)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Megkértük a mesterséges intelligenciát, hogy írjon dalt a cikkeinkből, és az eredmény zseniális lett

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés