Legalábbis minden esélye megvan a két és fél éve alapított magyar márkának, hogy nemzetközi vizekre evezzen, izgalmas kollekcióval nyitják a szezont!

Az Andrássy út lassan a főváros cipősétánya nevet fogja viselni, ha így mennek a dolgok. Sorra nyitják a menőbbnél menőbb sneaker üzleteket, gyakorlatilag lassan nem lesz érdemes máshova menni, ha az ember lábáról lekopik a lépő.

A márka életében elég komoly mérföldkő ez a nyitás, az ünnepélyes szalagátvágást Bocskor Bíborka, Deniz és Marge követték el, és mellettük gyakorlatilag megtelt a hely hazai előadóművészekkel, sportolókkal és tollforgatók színes seregével.

Egy későbbi cikkben bővebben is foglalkozunk majd a Dorko márka történetével, aminek eddigi kollekcióit olyan inspiráló alkotók tervezték, mint Weiler Péter, Bercsényi Balázs, Fehér Balázs, Koby, Rajnai Péter vagy Balogh Luca.

Különlegességként debütált a polcokon a Dorko Xpresion cipő, ami olyan fícsörrel rendelkezik, amitől egyedi lesz minden darab: eleve 3 tépőzárral szerelik fel a pakkot, de emellett hamarosan elérhető lesz (online: www.dorko.hu) a saját stílusra alakító tervező program, és onnantól égszakadás-földindulás, nem lesz két ugyanolyan cipő a városban.

A márka célja, hogy kapcsolatot teremtsen a művészet-divat-hétköznapi emberek bermuda-háromszögében az egyes szereplőkkel, és úgy tűnik, erre külföldön is igény lesz: a januári berlini Brighton hatalmas siker övezte a magyar tervezők munkáit, és ha a vezérek ügyesen teszik irányba a hajót, akkor francia, olasz és spanyol földön is megtaláljuk majd a kirakatokban a márkát, csak hogy meglehessen az élmény, hogy külföldön veszünk magyar cipőt. Sok sikert, srácok!

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz remek film az „annyira szar, hogy az már jó” kategóriából

További cikkeink a témában