Vanilla Ice hűtőkről rappel az átírt Ice Ice Babyben, és ezzel be is lehet zárni a netet mára

Mindezt egy reklámban. Egyelőre szótlanul ülünk.

A Samsung úgy gondolta, hogy jó ötlet lesz az Ice Ice Babyt átalakíttatni egy kicsit környezettudatosabbá. Vanilla Ice-nak pedig épp kellett a pé... akarom mondani volt kedve hozzá, úgyhogy megszületett a reklám, ami arról szól, hogy ha minden európai háztartásban csak 1 Celsius-fokkal megemelnék a fagyasztó hőmérsékletét, akkor évente akár egymillió tonnával lehetne csökkenteni a CO2 kibocsátást. De ezt tényleg látni, érezni kell.

Forrás: Lángoló

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.