Újabb gasztroreklám született Kanadában, amelynek egy része fogyasztásra is alkalmas, még ha nem is a reformkonyha híveinek kedvez.

A torontói Ogilvy & Mather kreatívjait egy becsületes magyar disznóvágáson is megdicsérnék, ugyanis azt találták ki, hogy a helyi, Rashers nevű bacon szendvics üzletlánc számára olyan utcai posztert terveznek, amelyről valódi sült szalonna szeletek lógnak le. A letéphető papírcetliket helyettesítő ropogós falatokat el is fogyaszthatják a bátrabb érdeklődők, feltéve, ha nem zavarják őket a higiéniai gondok, de jobban járnak, ha inkább befáradnak velük az egyik Rashers boltba és kérnek egy ingyenes szendvicset, ugyanis a nasik beváltható kuponként funkcionálnak.

Persze nem nehéz hamisítani a szelvényeket, ha valakinek ér ennyit egy potya szendvics, az aprópénzből készült, koleszterinben és kreativitásban egyaránt gazdag kampány azonban inkább azért működik majd, mert hamar elterjed a neten, és sok-sok mangalicabarát fogyasztóval ismerteti meg az üzletlánc nevét.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz remek film az „annyira szar, hogy az már jó” kategóriából

További cikkeink a témában