A marketinggépezet az igazi ébredő Erő, de nem hogy felébredt, annyira dübörög, hogy képes volt valódi csodákhoz is társítani a Star Wars-nevet. De erre azért mi sem voltunk felkészülve.

A Lidlben botorkálva kerekedett el a szemem, amikor kezembe került a Star Wars-libamájas, nem sokkal messzebb pedig két guettányi egységre nyílt a pupillám, amikor szembe jött a panírozott Star Wars-csirkemellfilé is. Na mármint nem úgy szó szerint. Érted. Aztán rájöttem, hogy a Disney és a Valdor lepaktáltak egymással, de hogy miért, azt a jó isten se tudja megmondani.

Yoda képével díszített ropogós csirkemell-darabkák, C3PO és R2D2 pózolásával eladott csirke nuggets, Darth Vader-libamájas, és a kegyelemdöfés:

Hogy mi? Hogy kérem? Ketchupos baromfi snack? Még csak nem is hívható virslinek? Még akkor sem, ha egy birodalmi rohamosztagos néz Steven Seagal teljes mimikai eszköztárával ránk a csomagolásról? És nézzük csak meg jobban: "hámozott húskészítmény, sertésfehérjét tartalmaz". Vukit pont nem? Tehát ez tulajdonképpen egy ipari húsnyesedékből előállított virslinek látszó tárgy, amit nem átallottak feldobni némi ketchuppal? Hát ezzel nagyon nincs az erő. Ez bizony a sötét oldal legsötétebb bugyraiból való.

De sebaj, hiszen olcsó a nyesedékvirsli, fillérekért lehet tenni birodalmi lépegető sonkát a Darth Vader-libamájas tetejére, vacsira meg jöhet a rántott csirkemellfilé "ó, tervezőm!"-módra. A világ elveszett, de legalább nem drága.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

David Beckham közel négymilliárd forintra perli Mark Wahlberget

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés