A svéd gyártó 2002-ben jött ki a szegény piros asztali lámpa meséjével, mellyel csúnyán szemberöhögött mindenkit, aki valaha érzett már kötődést egy-egy használati tárgyhoz.

Íme a reklám, a végén az emlékezetes csattanóval:

Amikor már épp elkezdenénk a kidobott karácsonyfa szívszaggató meséjére gondolni, jön egy bőrig ázott járókelő, és az arcunkba ordít:

Sokan Önök közül sajnálják ezt a lámpát. Ez azért van, mert bolondok. Ennek a lámpának nincsenek érzései, és az új lámpa sokkal jobb.

Kicsit extrém, de mindenképpen hatásos poén, mégis furán keserű szájízt hagy maga után. Ezt hozta most rendbe az IKEA ezzel a frenetikus reklámmal:

Ugyanonnan indulunk, ahol 16 évvel ezelőtt magára hagytuk a kis lámpát, majd a végén ugyanaz az ember jelenik meg, és vonja le a tanulságot:

Önök közül sokakat most felvidított ez a lámpa. Ez egyáltalán nem bolondság. Sokkal jobb újrahasznosítani a dolgokat.

Bravó, IKEA! Így kell ezt csinálni!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Közös dalt adtak ki Paul McCartney és John Lennon fiai

További cikkeink a témában