Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Szék-széklet, végülis tök ugyanaz a kettő.

A reklámszakmában nagy múltú Leo Burnett ügynökség készített egy reklámot a McDonalds számára, melynek (kissé közhelyes) lényege az lett volna, hogy bár rengeteg szó máshogy van minden nyelvben, a McDonald's-os kifejezések világszerte ugyanazok. A McDonald's Learn reklám nem tudjuk, hogy a többi nyelven mennyire sült el pontosan, magyarul… hát, magyarul nem annyira:

Mindenkinek lehet egy rossz napja, na. Mellesleg eléggé gyanakszunk, hogy egy alulfizetett szövegíró utolsó fricskája lehetett ez.

Update: Azóta elkészült a „javított verzió” is – de ezt a székletet aztán le nem mossák magukról.

(Kép: Adeevee)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.