Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Egy norvég reklámügynökség unortodox, sokkoló módon hívta fel a figyelmet a szíriai polgárháború áldozataira, mégpedig úgy, hogy a mindenhol ismert IKEA-val összefogva egy háborús övezet nyomorát mutatta meg Slependen város áruházában.

Melyen ennek ellenére látszik, hogy egy családé volt, képekkel a falon, macival az ágyon.

És ez nem csak a kreatív elme szüleménye volt, ugyanis az ügynökség kreatívigazgatója Szíriában járt és a saját bőrén tapasztalta meg a nyomort.

És ezt még fokozták azzal, hogy a berendezési tárgyakra eredeti IKEA-s címkék voltak aggatva, azonban ezeken nem áráról írnak, hanem a szír helyzetről – hogyan lehet és kell élelem, gyógyszerek és víz nélkül elviselniük a háborút, és hogyan lehet támogatni polgárháborúban rekedt embereket.

Az akció két hétig, október 17-31-e között futott, és ez idő alatt 22 millió euró (csaknem hétmilliárd forint) támogatás érkezett a Vöröskereszt számlájára.

(via Kreatív)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.