Amihez még azt is hozzátette, hogy „egyébként, nem mellékesen, amúgy, csak mondom, hogy 11 ezren követnek az Instán, akik ezen a környéken élnek...” – feltehetőleg pont ebben a formában, és egy sokat sejtető kacsintás kíséretében.
A tulaj hálásan megköszönte a dolgot, aztán a pincér kihozta a számlát, és ezen a nagyon öntudatos instasztár annyira felkúrta magát, hogy a kiváló vacsora ellenére is idegből okádta oda az egy csillagot az étteremnek.
Így:
Peak 2019, in one restaurant review. pic.twitter.com/QaC1m4k8uF
— Ray (@RayRedacted) 2019. október 27.
Az volt a baja, hogy a nagylelkűen felkínált reklám ellenére az egész fogyasztását – ahogy írta, még a calamarit és az italokat is – ki kellett fizetnie.
Így összegzi az étteremmel kapcsolatos véleményét:
Emiatt nem fogok visszamenni, amit nagyon sajnálok, mert egyébként az étel nagyon jó volt. A menedzsernek meg kell tanulnia, hogyan bánjon a vendégekkel.
Nos, szerintünk viszont éppen a sértődött véleményvezérnek kellene újratanulnia, hogyan is működik a vendéglátás. Segítünk: elmész, jól érzed magad, aztán rendezed a számlát. Ha nagyon jól érezted magad, akkor esetleg megemlíted a barátaidnak, milyen klassz helyen voltál, hogy ők is jól érezhessék magukat, de emiatt bajosan is reklamálhatnál árleszállításért.
Persze, főleg a sok követővel rendelkező instagrammerek rengeteget potyáznak, de ezt illik minden esetben előre egyeztetni a tulajdonosokkal, mert ez egész egyszerűen így működik.
Azonnal összeomlana az üzleti élet, ha minden himmihummi influenszer a követői számával villogva akarna fizetni a kasszánál.
(via)