Amihez még azt is hozzátette, hogy „egyébként, nem mellékesen, amúgy, csak mondom, hogy 11 ezren követnek az Instán, akik ezen a környéken élnek...” – feltehetőleg pont ebben a formában, és egy sokat sejtető kacsintás kíséretében.

A tulaj hálásan megköszönte a dolgot, aztán a pincér kihozta a számlát, és ezen a nagyon öntudatos instasztár annyira felkúrta magát, hogy a kiváló vacsora ellenére is idegből okádta oda az egy csillagot az étteremnek.

Így:


Az volt a baja, hogy a nagylelkűen felkínált reklám ellenére az egész fogyasztását – ahogy írta, még a calamarit és az italokat is – ki kellett fizetnie.

Így összegzi az étteremmel kapcsolatos véleményét:

Emiatt nem fogok visszamenni, amit nagyon sajnálok, mert egyébként az étel nagyon jó volt. A menedzsernek meg kell tanulnia, hogyan bánjon a vendégekkel.

Nos, szerintünk viszont éppen a sértődött véleményvezérnek kellene újratanulnia, hogyan is működik a vendéglátás. Segítünk: elmész, jól érzed magad, aztán rendezed a számlát. Ha nagyon jól érezted magad, akkor esetleg megemlíted a barátaidnak, milyen klassz helyen voltál, hogy ők is jól érezhessék magukat, de emiatt bajosan is reklamálhatnál árleszállításért.

Persze, főleg a sok követővel rendelkező instagrammerek rengeteget potyáznak, de ezt illik minden esetben előre egyeztetni a tulajdonosokkal, mert ez egész egyszerűen így működik.

Azonnal összeomlana az üzleti élet, ha minden himmihummi influenszer a követői számával villogva akarna fizetni a kasszánál.

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

J.Lo egy intelligens robot bendőjében küzd meg az MI-vel az Atlas teljes előzetesében

Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés