Egy véleményvezér – kevésbé jól csengő, de divatosabb szóval élve: influenszer – elment egy haverjával egy olasz étterembe, ahol annyira jól érezte magát, hogy a tulajdonosnak a számla kikérése előtt megjegyezte, hogy posztolni fog a remek vacsoráról az Instagramon.

Amihez még azt is hozzátette, hogy „egyébként, nem mellékesen, amúgy, csak mondom, hogy 11 ezren követnek az Instán, akik ezen a környéken élnek...” – feltehetőleg pont ebben a formában, és egy sokat sejtető kacsintás kíséretében.

A tulaj hálásan megköszönte a dolgot, aztán a pincér kihozta a számlát, és ezen a nagyon öntudatos instasztár annyira felkúrta magát, hogy a kiváló vacsora ellenére is idegből okádta oda az egy csillagot az étteremnek.

Így:


Az volt a baja, hogy a nagylelkűen felkínált reklám ellenére az egész fogyasztását – ahogy írta, még a calamarit és az italokat is – ki kellett fizetnie.

Így összegzi az étteremmel kapcsolatos véleményét:

Nos, szerintünk viszont éppen a sértődött véleményvezérnek kellene újratanulnia, hogyan is működik a vendéglátás. Segítünk: elmész, jól érzed magad, aztán rendezed a számlát. Ha nagyon jól érezted magad, akkor esetleg megemlíted a barátaidnak, milyen klassz helyen voltál, hogy ők is jól érezhessék magukat, de emiatt bajosan is reklamálhatnál árleszállításért.

Persze, főleg a sok követővel rendelkező instagrammerek rengeteget potyáznak, de ezt illik minden esetben előre egyeztetni a tulajdonosokkal, mert ez egész egyszerűen így működik.

Azonnal összeomlana az üzleti élet, ha minden himmihummi influenszer a követői számával villogva akarna fizetni a kasszánál.

(via)

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon