Botrány és bocsánatkérés azért lett a morbid McDonald's-reklámfilmből.

A sztori lényege, hogy egy szomorú kissrác a halott apja cuccait nézegeti, és arról kérdezgeti anyját, hogy milyen is volt ő. Közben szépen lassan rájön, hogy semmiben, de semmiben nem hasonlított rá, amitől csak még rosszkedvűbb lesz. Egészen addig ebben a hitben is él, amíg egy McDonald'sban be nem tolnak egy halburgert, ekkor ugyanis rájönnek, hogy a fiúhoz hasonlóan apja is szerette ezt a mekis szendvicset. Ez morbid:

Az Egyesült Királyságban bemutatott reklámból azonnal botrány is lett, különböző érdek- és gyermekvédelmi szervezetek szerint ez jelentősen lekicsinyli az olyan gyerekek gyászát, akik elvesztették szüleiket.

A McDonald's bocsánatot kért, amiért akaratlanul bántott meg embereket, de a hirdetést nem vonja vissza. A brit reklámfelügyeleti hatóság még vizsgálja, hogy az érzelgős reklámfilm túl messzire ment-e.

Szerinted messzire ment a Meki ezzel a reklámfilmmel?

(Forrás: Mashable)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Jövőre már csak olyan alkotások kaphatják meg a legjobb film Oscarját, melyek foglalkoznak valamely hátrányos helyzetű csoporttal

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés