Az új Pepsi-reklám annyira félrement, hogy gyorsan vissza is vonták

Hatalmas botrány lett belőle.

A sztori lényege, hogy (különböző nemzetiségű) emberek vonulnak tüntetni békejeles táblákkal – az egésznek olyan a hangulata, mintha csak péntek este végigsétálnál a Király utcában –, na ehhez a tömeghez csatlakozik Kendall Jenner is, aki végül a rendőrsorfalhoz érve átad egy doboz Pepsit a rend egyik őrének, és erre minden megoldódik, a világ meg vala váltva:

És hogy miért lett ebből akkora botrány, hogy az üdítőgyártó cég gyors bocsánatkérés után egy nap alatt vissza is vonja a reklámot?

A kritikák középpontjában az áll, hogy ez a kis hirdetés túlságosan elbagatelizálja a(z indokolatlan) rendőri erőszakot, valamit kifigurázza azokat, akik tényleg kiállnak valamiért.

A polgárjogi harcos Martin Luther King lánya, csak annyit mondott a Twitter-oldalán, hogy:

Be A King on Twitter

If only Daddy would have known about the power of #Pepsi.

Csak éppen az a helyzet, hogy a Pepsi egyáltalán nem bagatellizálta el a problémát, sőt, meglehetősen érzékletesen nyúlt a témához. Olvasd el véleménycikkünket is a Pepsi-reklámról.

(via ; via)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon