Az teljesen egyértelmű, hogy minden kisállat megérdemel egy megfelelő otthont és egy szerető gazdát. Ezt a célt szeretnék elérni ennek az atlantai állatmenhelynek a dolgozói is, akik zseniális reklámfilmmel rukkoltak elő.

Az emberek pedig egyszerűen nem tudnak betelni vele. Mindenütt rengeteg pozitív visszajelzést kapnak, amiért természetesen nagyon hálásak.

A 3 perces filmecske főszereplője Paul Preston, aki az egyik önkéntesként itt dolgozó lány bátyja. A srác remek humorával és megnyerő stílusával parodizálja a TV-reklámokból ismert, rámenős kereskedőket - csak ő éppen nem egy új tisztítószert vagy vasalót mutat be, hanem gazdira váró macskákat és kutyákat.

A videót néhány nap alatt már majdnem 4 millióan látták. Ismét bebizonyosodott tehát, hogy alacsony költségvetésből is lehet sikeres reklámot gyártani, csak egy kiváló alapötlet kell hozzá, amihez ez esetben egy jó cél is társult.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Májusban megtartják az első szépségversenyt a mesterséges intelligencia által tervezett nőknek

További cikkeink a témában