Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A VML nevű globális reklámügynökség fel akarta hívni a figyelmet a nehéz körülmények között élő nagyvárosi gyerekek siralmas helyzetére. Az általuk kitalált kampány tehát jó ügyet szolgál, de ettől még rendesen sokkolja az embert.

Az ügynökség kreatívjai több nehéz sorsú gyermekkel beszélgettek el, majd az általuk elmesélt történeteket állatos mesekönyvek stílusában megrajzolták és közzétették. Tényleg nem esti mesékről van szó. Ízelítőül mutatjuk Az én három bátyám című rövid történetet:

A nem épp szívderítő mesékből rövid videók is készültek. Itt van a fenti még egyszer:

Itt a Vacsoraidő című, ami egy kisfiúról szól, aki este étel helyett egy nagy pohár vízzel tölti meg a pocakját, hogy a részét oda tudja adni éhező édesanyjának:

Itt pedig A rendes ember című mese, melynek címszereplője egy drogfüggő pótapuka:

A rövid sztorik üzenete: Segíts, hogy vége lehessen a történetnek! Itt letöltheted a teljes mesekönyvet, ha érdekel.

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.