Egy szinte ismeretlen cég több mint 15 millió dollárt fizetett, hogy állcsúcson vághassa Trump bevándorláspolitikáját ezzel a reklámmal
Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A 84 Lumber egy alig ismert pennsylvaniai faipari cég, több mint 15 millió dollárt fizetett azért, hogy másfél percet leadjanak ebből a szívszaggató reklámból az idei Super Bowl egyik szünetében. A cég vezetőjét és tulajdonosát, Maggie Hardy Magerkót sokan egész egyszerűen őrültnek tartják ezért, de ő erre csak annyit mondott, hogy számára Trump politikája nem a falról, hanem arról a bizonyos ajtóról szól, és ő csak azt akarja, hogy ez az üzenet világos legyen minden amerikai számára. Ehhez nem is tennénk hozzá semmit, hiszen nélkülünk is meg fogod találni a saját álláspontodat.

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.