Az űrben játszódó valóságshow ötlete egyébként nem újdonság. A Sony televíziós részlege már 2013-ban bejelentett valami hasonlót, amit akkoriban több ilyen terv is követett, de végül egyikből sem lett semmi a mai napig.

A Space Hero nevű cég azonban annyira komolyan veszi a projektet, hogy már le is foglalt egy helyet a NASA 2023-ra tervezett misszióján, és összeálltak az Axiom Space nevű céggel, ami a kiképzésben és a logisztikában fogja segíteni a műsort. Az Axiom Space egyébként az a cég, amely 2024-től egy űrhotelt is üzemeltetne egy az ISS-hez kapcsolt kapszulában, természetesen szoros együttműködésben a NASA-val.

A Space Hero tervei szerint egy globális válogatón szednek majd össze egy csapatnyi jelentkezőt, akiket kiképeznek az űrutazásra, miközben a közönség – reményeik szerint az egész bolygó – kiválasztja közülük azt az egyet, aki 2023-ban egy SpaceX Crew Dragon fedélzetén felmehet az ISS-re képzett asztronauták társaságában, ahol tíz napot fog eltölteni.

A Crew Dragon 2019 decemberében közelít az ISS-hez

A műsor neve szintén Space Hero lesz, és már a NASA is megerősítette, hogy folyamatban vannak a tárgyalások a gyártó céggel. Mivel a kilövés időpontja igazából már közeljövő, ezért akár már 2021-ben is érkezhetnek pontosabb információk a műsorról és a jelentkezés mikéntjéről.

Te mennél?

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Jövőre már csak olyan alkotások kaphatják meg a legjobb film Oscarját, melyek foglalkoznak valamely hátrányos helyzetű csoporttal

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés