Rém egyszerű trükkel ellenőrízheted le, hogy dehidratált vagy-e

Biztosan ismered azt, hogy minél sötétebb színű a vizeleted, annál dehidratáltabb vagy. Mondunk egy ennél sokkal egyszerűbb módszert, hogy még a mosdóig se kelljen elmenned.

A folyadékpótlásra mindig érdemes odafigyelni, főleg sportolás közben és után, ugyanis mozgás során a megnövekedett légzésszámmal, izzadással, párolgással és különböző anyagcsere-folyamatokkal gyakorlatilag kinyomod magadból a vizet.

Ha pedig nem pótlód, vízhiány lép fel, mert szervezeted több vizet veszített, mint amennyit befogadott. A dehidratált állapot pedig a fizikai teljesítőképességedet is befolyásolja: akár 2%-kal csökkenhet az erőd és 10%-kal az állóképességed. Hát kell ez neked? Nem!

Ha szomjas vagy, az már rég rossz, de egyébként másképp is tudtodra adhatja a szervezeted, hogy azonnal innod kéne. Viszont ha még sem fogod fel a jeleket, akkor ezzel a rém egyszerű trükkel te magad is leellenőrízheted, hogy hogy áll éppen a vízháztartásod:

Szakértők szerint ugyanis a bőr rugalmassága összefügg a hidratációval, ami végül is logikusan hangzik.

(Fotó: healthprep.com)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon