A szeszélyes tavaszi időjárásban sokkal könnyebb megbetegedni, mint hinnéd - hiszen sokan rosszul választják meg a megfelelő öltözéket, emellett a különféle légúti betegségek még mindig előszeretettel fertőznek; és itt most nem csak a koronavírusra gondolunk.

Bár valóban nem létezik olyan módszer, amivel 100%-osan ki lehetne védeni őket, viszont az alábbi óvintézkedéseket betartva nagyban csökkentheted annak az esélyét, hogy egy makacs betegség ágynak döntsön.

 

  • Öltözködj rétegesen!

 

Ezt az alapvető szabályt ugyan már a kisgyermekeknek is megtanítják, de a tapasztalat azt mutatja, hogy a felnőttek esetében sem lehet elégszer kihangsúlyozni. Ez főként a jelenlegi, átmeneti időszakban fontos, amikor reggelente még csípős az idő, napközben azonban kellemesen meleg van.

Ha túlságosan beöltözöl, később megizzadsz, ami nagyon könnyen vezethet megfázáshoz. Ezért fordíts gondot a réteges öltözködésre: a bőröddel közvetlenül érintkező ruhadarabok készüljenek jól szellőző pamutból, erre húzz egy réteg melegebb ruhát, végül pedig időjárástól függően egy vékonyabb vagy vastagabb kabátot. Ha megizzadsz vagy megázol, minél előbb öltözz át száraz ruhába!

 

  • Ne hanyagold el a kézmosást!

 

Szintén egy olyan alapvető dolog, amit hiába tanítanak meg már óvodáskorban, felnőttként sokan elhanyagoljuk. Pedig a rendszeres, alapos kézmosással rengeteg fertőzést ki lehetne védeni. A különféle nyilvános helyeken lévő felületek teli vannak kórokozókkal és szennyeződésekkel, ezért hazaérkezést követően erősen ajánlott rögtön kezet mosni, mielőtt bármit is összetapogatnál.

 

  • Étkezz egészségesen!

 

A betegségek ellen az immunrendszer az első számú “védőpajzs”, ami minél erősebb, annál hatékonyabban tudja megakadályozni, hogy elszaporodjanak a szervezetedben a vírusok. A mindennapi friss gyümölcs- és zöldségfogyasztás immunerősítés szempontjából kulcsfontosságú, hiszen teli vannak természetes vitaminokkal.

De ha ennél többet akarsz tenni az egészségedért, akkor a Myrobalan iMU.18 gyógynövényes étrend-kiegészítőjével ellenállóbbá teheted a szervezeted a fertőzésekkel szemben, betegség esetén pedig gyorsabban felépülhetsz.

 

  • Sportolj minden évszakban!

 

Ha csak naponta 30 percet töltesz intenzív testmozgással, már azzal is nagyban csökkented az influenza és a megfázás kockázatát. A sport ráadásul nem csak immunerősítő hatással rendelkezik, hanem segít megszabadulni a túlsúlytól, javít a hangulatodon, növeli az állóképességedet, és sokkal jobban érzed tőle magad a bőrödben.

 

  • Szánj elég időt a pihenésre is!

 

Nem véletlen, hogy aki állandóan fáradt, az gyakran válik ingerlékennyé, dekoncentrálttá, és sűrűbben is betegszik meg. Alvás során a szervezet kikapcsol, regenerálódik, így újult erővel száll szembe a következő nap kihívásaival. Törekedj arra, hogy legalább napi 7-8 órát tudj egybefüggően pihenni!

(Szponzorált tartalom)

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.