A Samsung most nagyon csúnyán beégette magát

Mennyire gáz azt állítani egy profi géppel lőtt stockfotóról, hogy a te telefonoddal készült? A Samsung most pont egy ilyenbe futott bele. Ideje lenne csinálni egy kis tisztogatást a PR-részlegen.

Történt ugyanis, hogy egy Dunja Djudjic nevű fotós értesítést kapott arról, hogy az egyik, profi fényképezőgéppel készített stockfotóját valaki megvásárolta marketing célokból. Kíváncsi volt, vajon hol alkalmazzák a képét, ezért csinált egy egyszerú Google képkeresést, és az eredményt alig hitte el.

Kiderült ugyanis, hogy a portréfotóját a Samsung a malajziai weboldalán használta, nem kevesebbet állítva róla, mint hogy azt egy Samsung Galaxy A8 mobiltelefonnal készítették.

Balra az eredeti, jobbra a Samsung reklámjában felhasznált kép látható

A képet feltehetőleg Photoshoppal módosították, és azt akarták vele demonstrálni, milyen klasszul mőködik az A8 intelligens portrémódja.

Djudjic nem tartotta magában a felfedezést. A dolog egyébként az ő oldaláról nem igazán támadható, hiszen a cég minden szükséges licencjogot kifizetett, azonban etikai szempontból már nem ilyen egyszerű a helyzet.

Nem ez az első eset egyébként, amikor a koreai cég hasonlóan pitiáner módszerrel akarta jobbnak beállítani a mobiltelefonjaiban található kamerákat, hiszen korábban már több országban is azon kapták őket, hogy a hivatalos Facebook-oldalukon profi gépekkel készült fotókkal kampányolnak.

Mondjuk azt sem lehet mondani, hogy ezzel egyedül lennének. (Igen, rád nézünk, Huawei!)

(via)

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon