Mégiscsak a chemtrail-hívőknek van igaza? Odamentünk és kiderítettük.

Oda, mármint a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre (leánykori nevén Ferihegyre), ahol az elsők között láthattuk közelről az Airbus A321neo-t, ami 2019-től fokozatosan váltja majd le a magyar fapados légitársaság jelenlegi flottáját.

A vérfrissítés egyben jelentős bővítést is jelent, hiszen a jelenleg 72 géppel rendelkező Wizz Air rögtön 110 darabot rendelt az új Airbusból, ami teljesen indokolt is, ha ilyen ütemben terjeszkednek tovább: a légitársaság jövő tavasszal újabb négy célponttal bővíti a kínálatát, többek között a portugáliai Faróba és Dél-Olaszországba (Lamezia Terme) is repülhetünk már közvetlen járattal Budapestről.

A jól értesült konteóhívő persze tudja, hogy mindez csak azért van, hogy még több területet tudjanak bepermetezni a hatalmas bödönökből a fejünkre öntött chemtraillel, ami öl, butít, és nyomorba dönt, plusz még az időjárást is jól elcseszi. Ha eddig csak mosolyogtál, akkor most kapaszkodj, mert amikor felszálltunk az új Airbusra, azt láttuk, hogy

Véletlen? Aligha.

A kontrollt vesztett háttérhatalom és tudjukkik ráadásul annyira elszemtelenedtek, hogy a tartályokat még arra az időre sem szerelik ki, vagy legalább takarják le egy pléddel, amíg az újságírókat körbevezetik. Ott történik minden az orrunk előtt.

A teóriát azért némileg gyengíti, hogy a tartályok nem a csomagtérben, hanem az utastérben voltak elhelyezve, márpedig aki utazott már Wizz Air-géppel, annak biztosan feltűnt, hogy az utastérben nincsenek hatalmas tartályok. Ami azt illeti,

bár ehhez a tartályoknak nem sok köze van. Ennek van köze hozzá:

A neo ugyanis a new engine option rövidítése, vagyis ezeket a gépeket egy olyan új hajtóművel szerelik fel, ami 15-20%-kal kevesebbet fogyaszt, ennek köszönhetően pedig

  • alacsonyabb a károsanyag-kibocsátása,
  • gazdaságosabb,
  • ráadásul halkabb is.

Persze egy tisztességes, elmegátló-sisakot viselő összeesküvéselmélet-hívőt a legkevésbé sem hoz zavarba ilyen átlátszó magyarázkodás, inkább megkérdezi tőlünk, hogy belenéztünk-e a tartályokba a saját két szemünkkel. 1-0 oda, tényleg nem néztünk bele, tehát tőlünk akár hatalmas whiskys hordók is lehettek volna, egyszerűen csak elhittük, amit az Airbus képviselője mondott nekünk, vagyis hogy

Ez egy egészen hihető magyarázatnak tűnt, hiszen a repülőgép belseje tényleg úgy nézett ki, mintha valamit szimulálnának: tele volt olyan műszerekkel, amiknek a nevét sem tudnánk kimondani, meg egy hatalmas workstationnel, ahol egy ember négy monitoron figyeli a beérkező adatokat. A hivatalos magyarázat erre az, hogy az Airbus a Wizz Airt kérte fel, hogy a forgalomba állítás előtt teszteljék az új típust, de persze az is lehet, hogy a chemtrailezés ilyen komoly felszerelést igényel.

A tartályokba tehát nem néztünk be, ellenben benéztünk a pilótafülkébe...

...a futóműbe...

... és még a vadiúj neo hajtóműbe is.

És hát nem mondhatnánk, hogy nem találtunk gyanús jeleket, sőt, ha jobban megnézzük, az egész repülő egy nagy, gyanús jel. Ezt figyeld...

A repülőgép leghátulja úgy néz ki, mintha a Nemzetközi Űrállomáson járnánk, és tele van nagyon gyanús dobozokkal

A középkonzol kicsit bonyolultabb mint egy Mercedesnél. Mind tudjuk, hogy ennyi gombra csak egy dolog miatt lehet szükség...

...És mi az a gyanús kód ott a bal felső sarokban? Csak nem?

A repülőgép belseje, egyelőre még a borítás nélkül, így tisztán látszik a C230 jelölés. Kell-e mondanunk, mire utal a "C" betű?

És a perdöntő bizonyíték: a kerekeket nitrogénnel töltik levegő helyett!

Ezek után mindenki döntse el, hogy akar-e tovább hazugságban élni, vagy kinyitja végre a szemét.

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon