Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Ha az Apple egyszer vécét gyártana, már meg is van hozzá a reklámarc: Benedict Cumberbatch, aki még egy vécét is képes úgy bemutatni, hogy az egyszerre legyen vicces és laza.

Az Apple legendás, 1984-es Machintos-reklámjának a paródiájában Cumberbatch a Koohl-vécét reklámozza, amit a többi vécével ellentétben úgy terveztek, hogy egyáltalán nem megalázó ráülni. Sőt, elképesztően nagy császár leszel tőle, ahogy nagydolog közben lazán rátámaszkodsz a vécétartályra. Persze ilyen vécé valójában nem létezik, csupán a Saturday Night Live kedvéért találták ki, de szerintünk ha az Apple-nek lenne egy kis humorérzéke, most azonnal nekiállnának a gyártásnak.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.