Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Benzin- és kerozingőz egy helyen: az ovális versenypályán a századelő leggyorsabb autóit tesztelték, a középen lévő fel- és leszállópályáról pedig az ötvenes-hatvanas évek meghatározó repülőgéptípusai hagyták el a gyáregységet.

A repülőgép, amely a világ legnagyobb utasablakaival rendelkezett. A sugárhajtóműves típus, amelynek pilótafülkéjét periszkóppal is felszerelték. A Concorde, amely a hetvenes évek elején a szuperszonikus repülést népszerűsítette a világ számos országában. Mind Brooklandshez köthető gépek.

Brooklands titkai és gépei, valamint a brit repülőgépgyártás meghatározó típusai. Milyen trükkös megoldással tudták a nagy gépek a rövid futópályáról elhagyni a gyárat? Milyen különleges típusokat rejtenek a hangárok? Ez is kiderül a Légiközlekedési Kulturális Központ videójából, amelyet a szigetország egyik népszerű repülős múzeumánál forgattak.

Ez is érdekelhet:

Elindult a Rakéta, a Player jövőmagazinja!

November elején startolt el új magazinunk, a Raketa.hu, melyben veletek együtt keressük a válaszokat az előttünk álló évek nagy kérdéseire.

Kiemelten foglalkozunk az autózás/közlekedés forradalmával, az okos otthonokkal, a klímakérdéssel, megújuló energiával, a legizgalmasabb, éppen zajló társadalmi változásokkal és rengeteg termékkel és szolgáltatással, ami pillanatokon belül ránk töri az ajtót.

Kövesd be a Rakéta Facebook oldalát, hogy biztosan ne maradj le a jövőről!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.